vineri, 10 ianuarie 2014

Fantome bune, fantome rele

Se spune ca trebuie sa lasi trecutul, sa nu te mai gandesti la el pentru a face loc prezentului si viitorului. Insa nu mereu trecutul te lasa in pace si, de cele mai multe ori revine atunci cand te astepti mai putin. Un simplu mesaj a cuiva din trecut pare ciudat atunci cand nu ai mai vorbit de ani de zile cu respectiva persoana insa tocmai ai avut un vis cu acea persoana.

La mine in ultima perioada a fost ciudat; iarna aceasta am derulat un adevarat serial, cu personaje diferite, in cateva episoade. Pur si simplu, a fost mai mult de o luna de zile in care visele cu persoane din trecut (fosti iubiti) au ocupat partea noptii in care dormeam, iar ulterior m-au contactat.
Inca nu s-au explicat fenomenele legate de ceea ce visam de aceea nu inteleg de unde pana unde aceste reveniri. Visele erau clare iar personajele episoadelor la fel de bine identificate si ele, separate. La unele persoane nu ma gandeam ca ma vor contacta vreodata deoarece nu au facut asta atatia ani (decat daca devin faimoasa si ar vrea sa arate ca ne stim!) chiar daca relatiile s-au terminat in conditii normale, cu ranile aferente unei despartiti; toti stim ca ranile trebuie oblojite si trece o perioada pana cand esti vindecat de o relatie si abia apoi poti sa discuti sau sa te revezi cu cealalta persoana. 
O amica imi spunea ca ea nu are fosti prieteni care sa o sune doar pentru a se interesa de ea. Poate din cauza ca relatiile ei s-au incheiat mai putin placut? sau pur si simplu asa este normal? si nu ma refer la relatii in care sunt implicati si copii, deoarece acolo este normal sa existe o comunicare.

Simple mesaje doar ca sa vada ce mai fac si cum imi este ! Recunosc, am considerat politicos sa raspund mesajelor, scurt si amabil, fara prea multe explicatii. Insa, nu stiu care e cea mai buna solutie: a raspunde sau a ignora? Exista o regula in ceea ce priveste comuncarea cu un fost prieten? Daca da, care e aceea? si, e bine sa o incalci sau e una din greselile pe care le facem?


Pe de alta parte, am vise amestecate, cu persoane din prezent, dar cu care nu vorbesc in mod constant si care ma suna apoi la prima ora a diminetii. 
Nu prea inteleg cum se fac aceste conexiuni, dar mi se par nu numai ciudate ci si infricosatoare. 
Ma urmareste ideea coincidentei (sau nu) de a-i visa iar apoi de a primi mesaje sau apeluri telefonice de la persoane la care nu te gandesti deloc sau nu faci vreo conexiune printr-un subiect legat de ei in nici un fel de discutie. Ce determina aceste intamplari oare? si ce semnificatie au? 
Am sa revin cu postari legate de acest subiect, in cazul in care gasesc vreo legatura intre vise si apelurile sau mesajele celor visati.


O amica imi spunea ca ea nu fost contactata niciodata de nici unul din fostii prieteni; nu se stie motivul asa cum nici eu nu stiu de ce fostii prieteni ma contacteaza sau de ce acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu